piątek, 6 grudnia 2013

Potrawka z kurczaka i suszonych pomidorów z ryżem.

Pomysł na szybki i smaczny obiad? Proszę bardzo - jest szybko, jest smacznie i bez większego wysiłku. 
Jest z drobiem, bo to mięso lubię najbardziej. Suszone pomidory też powinny być sprawdzone, bo nie wszystkie są smaczne. Ale to połączenie zdecydowanie zadowoliło moje podniebienie.


Nie potrafię podać dokładnych proporcji, ponieważ przygotowywałam to danie "na oko".
Na oleju z suszonych pomidorów podsmażyłam pierś z kury, którą uprzednio pokroiłam w cienkie paski i przyprawiłam. Następnie na patelnię dorzuciłam kilka suszonych, pokrojonych pomidorów. W międzyczasie ugotowałam garść ryżu, odsączyłam go. Następnie dorzuciłam ryż na patelnię z podsmażonym kurczakiem i pomidorkami. Wymieszałam wszystko, poczekałam aż składniki się dobrze połączą i gotowe :) 
Smacznego!





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML