piątek, 10 sierpnia 2012

Szybka owsianka z herbatnikami.

Nieraz w pracy jestem zmuszona konsumować śniadanie. A jako, że owsianka to moje ulubione poranne danie, to wlokę ze sobą przygotowaną wcześniej mieszankę. I co z nią robię? Zalewam gorącą wodą, czekam, aż płatki napiją się tej wody, dokładam dodatki i zjadam aż mi się uszy trzęsą :)


Co wrzucam do takiej suchej mieszanki, którą zabieram do pracy? To co mam pod ręką, czyli:
- płatki owsiane
- otręby pszenne
- otręby żytnie
- musli
- ziarna słonecznika
- pestki dyni
- pokruszone herbatniki

Całość zalewam wodą, dodaję łyżeczkę miodu. Czekam aż napęcznieje i się przegryzie.
Do smaku dogryzam herbatniki i zapijam herbatką z cytryną. Pyszne śniadanie dodające energii na cały dzień! :)





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

3 komentarze:

  1. owsianka to moje ulubione sniadanie! z herbatnikami nie jadlam, musi byc pyszna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale swietny pomysl - wogole zerknelam dalej - masz fajne przepisy:))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za owsianką , chyba jest to trauma z dzieciństwa. Ale przepis jak najbardziej trafny. Pozdrawiam

    harezgagabriela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML